SIKÇA SORULAN SORULAR

 

•Kargom ne zaman ulaşır?

Vermiş olduğunuz sipariş, satın aldığınız günü takip eden, ortalama 3 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Sipariş Takibi" sekmesinde, siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. 

 

•Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz için adres değişikliği işlemini +90532 275 11 66 numarası ile yada [email protected]  adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.

•Siparişim ben adresimde yokken gelmiş.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz eldastore.com.tr’ye iade edilir.

•Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmi tatil günlerinde kargo firmalarının teslimat yapması duruma göre değişiklik gösterebiliyor, genel olarak tatil günlerinde teslimat yapılamamaktadır.

•Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

Alışverişlerinizde debit/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Debit kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.

•Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Alışverişlerinizde Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

•Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

 

Alışverişlerinizde Havale seçeneği bulunmamaktadır.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Çerezler Hakkında Bilgi

Ziyaretiniz sırasında kişisel verileriniz siteyi kullanımınızı analiz etmek, reklamları kişiselleştirmek ve sosyal medya özellikleri sağlamak amacıyla çerezler aracılığıyla işlenmektedir. Daha fazla bilgi için Çerez Aydınlatma Metni’ni okuyabilirsiniz.